Charged to change construction.

Nový eArocs 400

Charged to change construction.

eArocs 400 vybavený lithium-železo-fosfátovými akumulátory s dlouhou životností (LFP) je ve dne v noci připraven k použití. Plně elektrický pohon je jako stvořený pro použití v městských aglomeracích, ve kterých je vyžadována nízká hlučnost a lokálně neutrální emise CO2.1

Na obrázku jsou dvě vozidla eArocs 400 ve velké hale s betonovou podlahou a osvětlením na stropě. eArocs 400 na pravé straně je domíchávač betonu, zatímco eArocs 400 na levé straně je korbový sklápěč. V pozadí je vidět velká LED obrazovka zobrazující staveniště.
Dojezd

Stačí na celý den.

S eArocsem 400 v provedení jako domíchávač betonu a dojezdem až 200 km2 a korbovým sklápěčem s dojezdem až 240 km3 zvládnete bez problémů celý pracovní den se všemi jeho výzvami. Bez ohledu na to, k čemu svůj eArocs 400 používáte: Můžete přes den pracovat a v noci v klidu nabíjet.

Robustní provedení

Spolehlivost a síla.

Nejlepší vybavení pro použití ve stavebnictví: Standardně robustní součásti modelu eArocs 400 umožňují suverénní pohyb v nerovném terénu. Výkonný elektrický pohon a vysoká světlá výška umožňují bez problémů zvládat náročné podmínky na staveništi.

Na obrázku je výřez vozidla eArocs 400 přejíždějícího hromadu smetí. Nákladní vozidlo má velké pneumatiky a robustní zavěšení, což znamená, že je navrženo pro použití na staveništi.
Na obrázku je modrošedý domíchávač betonu Mercedes-Benz eArocs stojící v hale. V pozadí je na LED obrazovce vidět simulovaná noční scéna staveniště s osvětlenými jeřáby a nedokončenou stavební konstrukcí pod hvězdnou oblohou. Před nákladním vozidlem stojí dva červenobíle pruhované výstražné majáky se žlutými blikajícími světly.
Připravenost k provozu

Ready to go. 24 hodin denně.

Elektrický akumulátorový pohon modelu eArocs 400 je výrazně tišší než stávající vznětové motory. Proto je ideální v oblastech, ve kterých je vyžadována nízká hlučnost a zóny s nulovými emisemi. S minimálně o 50 % nižší spotřebou energie v porovnání se srovnatelnými vozidly se vznětovým motorem a krátkou dobou nabíjení4 je eArocs 400 mimořádně efektivní a flexibilní.

Multimedia Cockpit Interactive 2

Promyšlené digitální řešení.

Dotyková obrazovka Multimedia Cockpit Interactive 2 a ergonomická lišta spínačů umožňuje suverénní ovládání i v nerovném terénu. Řadu funkcí je možné aktivovat pomocí hlasového ovládání, aniž byste museli sundat ruce z volantu. Důležité aplikace můžete ovládat přes menu oblíbených položek. Pomocí integrované navigace pro eTrucky lze nejen vyhledat vhodnou trasu, ale také možnosti nabíjení.

Na obrázku je interiér moderní kabiny řidiče nákladního vozidla. V centru pozornosti je digitální přístrojová deska se dvěma obrazovkami, volant a ovládací prvky pro funkce jako navigace, entertainment a systémy vozidla.
Poradenství a služby
Poradenství a služby

Servis v ceně.

Vaše nákladní vozidlo tak zůstane déle tam, kde vydělává peníze: na silnici. Hustá síť servisů a nepřetržitá dostupnost služby Mercedes‑Benz Service24h umožní zkrácení prostojů na minimum. Během údržby – a dokonce i v ojedinělých případech poruchy.

TruckCharge
TruckCharge

Řešení nabíjení pro vaše podnikání.

Seznamte se s TruckCharge, komplexní kombinací poradenství, napájecího zařízení a provozu pro eTrucks. Od analýzy vašich provozních podmínek až po poskytování a provoz nejmodernějších nabíjecích stanic – TruckCharge zajišťuje bezproblémovou integraci a spolehlivý provoz.

Technické údaje

Podrobnosti o eArocs 400.

Vhodné nákladní vozidlo pro vaše úkoly. Zjistěte více o technických parametrech modelu eArocs 400.

Na obrázku je modrošedý korbový sklápěč eArocs 400, který stojí na malém písečném kopci ve velké hale. Vlevo a vpravo od nákladního vozidla se nacházejí velké hromady štěrku. V pozadí je vidět LED obrazovka se zobrazením staveniště.
Technické údaje

Podrobnosti o eArocs 400.

Konstrukční řada
eArocs
Typ
eArocs 400
Konstrukční typ vozidla
964.930
Konfigurace nápravy
8×4/4
Rozvor
4 550 / 4 850 / 5 150 / 5 450 mm
Technicky přípustná celková hmotnost jízdní soupravy 
44 t, s možností připojení přívěsu
Celková technická hmotnost vozidla
34 t (9 / 9 / 10 / 10 t)
44 t (9 / 9 / 13 / 13 t)
Pohotovostní hmotnost
cca 13,2 / 13,9 t1 (varianta 32 / 41 t)
Kabina řidiče
Kabina řidiče M ClassicSpace, šířka 2,3 m
Výkon motoru (kont./max.)
380 / 450 kW
Výkon ePTO/mPTO
ePTO DC až 90 kW kont.; mPTO až 70 kW kont.
Hnací ústrojí
Koncepce centrálního motoru se 3stupňovou převodovkou
Nápravy
Hypoidní nápravy nebo nápravy s planetovými koly
Akumulátory
Lithium-železo-fosfátové akumulátory (LFP)
Počet článků akumulátoru
2
Instalovaná kapacita akumulátoru2
414 kWh celkem, 207 kWh na každý článek akumulátoru
Dojezd
Až 200 km3 / až 240 km4
Nabíjecí výkon (CCS) 
400 kW
Doba nabíjení z 20 na 80 % (CCS)
cca 45 min5
Bezpečnost
Active Sideguard Assist 26,7, Active Brake Assist 66,7,8, Front Guard Assist6

1 V závislosti na výbavě.

2 Jmenovitá kapacita nového akumulátoru na základě interně definovaných rámcových podmínek. Může se lišit v závislosti na způsobu použití a okolním prostředí.

3 Dojezd byl zjištěn za specifických rámcových podmínek na základě interních simulací s domíchávačem betonu 8x4 s celkovou přípustnou hmotností 32 t při 8hodinovém provozu domíchávače betonu při venkovní teplotě 20 °C a může se lišit od hodnot zjištěných podle nařízení (EU) 2017/2400 z důvodu četných faktorů, jako je topografie, povětrnostní podmínky, rychlost, předběžná příprava, vedlejší spotřebiče, individuální konfigurace vozidla a způsob jízdy.

4 Dojezd byl zjištěn za specifických rámcových podmínek na základě interních simulací s korbovým sklápěčem 8x4 s celkovou přípustnou hmotností 32 t při 8hodinovém provozu korbového sklápěče při venkovní teplotě 20 °C a může se lišit od hodnot zjištěných podle nařízení (EU) 2017/2400 z důvodu četných faktorů, jako je topografie, povětrnostní podmínky, rychlost, předběžná příprava, vedlejší spotřebiče, individuální konfigurace vozidla a způsob jízdy.

eArocs 400 se dá nabíjet pomocí standardně dodávané nabíjecí zásuvky CCS2 s výkonem až 400 kW: Na základě interně stanovených empirických hodnot potřebují dva články akumulátoru k nabití z 20 % na 80 % za optimálních podmínek, mj. při okolní teplotě 20 °C, na běžné rychlonabíjecí stanici se stejnosměrným nabíjecím proudem 500 A asi 45 minut.

6 Asistenční systémy řidiče mohou řidiče pouze podporovat. Odpovědnost za bezpečné řízení vozidla nese i nadále v plném rozsahu řidič.

7 Ve standardní výbavě v EU.

8 S příplatkovou výbavou S2J může systém zabránit deaktivaci systému nouzového brzdění Active Brake Assist 6.

Mohlo by vás zajímat:

Dobré poradenství při vstupu do eMobility.

Řešení nabíjení pro vaše podnikání

Již dnes jsme připraveni na zítřek.

Již dnes jsme připraveni na zítřek

Jsme na vaší straně.

Jsme na vaší straně

Na vyobrazeních a v textech mohou být uvedeny také příplatkové výbavy a příslušenství, které nejsou součástí standardní dodávky. Poskytnutá vyobrazení jsou jen příklady a neodráží skutečný stav originálních vozidel. Vzhled originálních vozidel se od těchto vyobrazení může lišit. Změny vyhrazeny. Vyobrazení a texty mohou obsahovat také typy, služby pro zákazníky, služby a výrobky, které nejsou v jednotlivých zemích nabízeny.

1 Zahájení prodeje od 1. čtvrtletí 2026.

2 Dojezd byl zjištěn za specifických rámcových podmínek na základě interních simulací s domíchávačem betonu 8x4 s celkovou přípustnou hmotností 32 t při 8hodinovém provozu domíchávače betonu při venkovní teplotě 20 °C a může se lišit od hodnot zjištěných podle nařízení (EU) 2017/2400 z důvodu četných faktorů, jako je topografie, povětrnostní podmínky, rychlost, předběžná příprava, vedlejší spotřebiče, individuální konfigurace vozidla a způsob jízdy.

3 Dojezd byl zjištěn za specifických rámcových podmínek na základě interních simulací s korbovým sklápěčem 8x4 s celkovou přípustnou hmotností 32 t při 8hodinovém provozu korbového sklápěče při venkovní teplotě 20 °C a může se lišit od hodnot zjištěných podle nařízení (EU) 2017/2400 z důvodu četných faktorů, jako je topografie, povětrnostní podmínky, rychlost, předběžná příprava, vedlejší spotřebiče, individuální konfigurace vozidla a způsob jízdy.

eArocs 400 se dá nabíjet pomocí standardně dodávané nabíjecí zásuvky CCS2 s výkonem až 400 kW: Na základě interně stanovených empirických hodnot potřebují dva články akumulátoru k nabití z 20 % na 80 % za optimálních podmínek, mj. při okolní teplotě 20 °C, na běžné rychlonabíjecí stanici se stejnosměrným nabíjecím proudem 500 A asi 45 minut.